2010-09-17
 20:42:40

Tyfonvarning igen

Nu är klockan 02.30 här i Taipei och jag kom ganska nyss hem efter en riktig slapp-fredag. Jag har varit hemma hos Anna, kollat på film och hängt lite vid poolen(som tyvärr var stängd eftersom att de städade..). Sen åkte jag hem duschade och gjorde mig i ordning och sen mötte jag upp Anna, Joel, Jonathan, Fredrik, Mia och Oliver för middag och mys. Vi åt på en billig men charmig liten restaurang, promenerade länge för att få tag i donuts, promenerade tillbaka för att spela biljard, tog en mangodrink, snackade skit i en park och promenerade hem igen. Nu är jag trött i fötterna och i huvudet men glad efter en fin dag.


Jag och Anna med jättegoda mango-is-drinkar


Jonathan och Joel


Mia



Jonathan, Fredrik och Joel


Oliver

När jag kom hem möttes jag av den här lappen i hissen:



Och så här ser det ut om man kollar väderprognosen. Det är alltså en tyfon som närmar sig Taiwan(den lilla ön som ligger mitt i vägen..). Det innebär att jag mest troligt kommer få spendera lördag och söndag inomhus:( Nu ska jag sova och uppdaterar er mer om läget imorgon.



Sofie

Härliga bilder av din dad där borta hoppas att det är lugnt med vädret.


julia♥

hejj linn. jag saknar dej jätte mycket♥

hoppas du har det bra. vill att du ska komma hem snart. det känse som 2 år vi inte har sätts.

jag vill träffa dejj nu stora kramar julia i svininge :P



PUBLICERAT: 2010-10-15, 19:25:07 | URL: http://swweett.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: