2010-12-21
 15:34:14

21 december

Nu var det länge sen jag skrev igen! Som vanligt har jag tyvärr haft fullt upp i skolan och alldeles för lite tid till annat. Presentationen som jag hade i onsdags gick i alla fall väldigt bra! Kände mig nöjd och stolt efteråt. Dessutom kunde jag stryka det från min todo-list och det är ju alltid trevligt.

Idag fick jag färdigt en annan sak på listan som vägt tungt, en tenta i investments. Det är den jag ägnat nästan hela min helg att plugga till och som tur var så gick det bra också. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men den kändes nästan lite för lätt! Inte mig emot egentligen, men jag hade ju lärt mig massa svåra saker, kalkyler och uträkningar som inte kom på tentan. Kändes lite som att jag inte fick visa vad jag kunde och att jag lagt ner lite för mycket tid. Men men, jag får se det som att jag lärt mig mycket bra inför framtiden istället:)

Nu på kvällen har jag haft kinesiska och nu ska jag sova. Imorgon blir det uppstigning 6.00 för träning med Anna innan skolan börjar.

Om exakt tre veckor är jag hemma!
Kram <3


mormor Ulla

Grattis till en duktig flicka. Snar se vi och det blir trevligt. Har haft Sarah o Alex, Stina o Victoria här på lite fika och macka med skinka. Det är lycka med barnbarn och jag ser fram mot att få kram om dig pusspuss och ha det bra

Mormor


Dane

Du är bäst babe!



PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: