2010-12-25
 16:23:36

En annorlunda jul

Då var julen för i år över. I år blev dock firandet väldigt annorlunda för min del. Julstämningen ville inte riktigt infinna sig, isället hade jag lite hemlängtan och saknade min fina familj. Men efter lite tröst på skype och en kväll med mina underbara vänner här borta så kändes det lite bättre. Jag hann i alla fall med en morgon-jogg på 8 km på självaste julafton och dessutom gav jag mig själv en bra julklapp -  en 40 minuters massage. Så idag på dagen var jag, Mia och Oliver på ett jättefint spa och fick en helt underbar massage. Väldigt välbehövligt efter ett par månaders plugg! Annars har det blivit mycket promenerande i ett kallt och regnigt taipei och kvällen idag har ägnats åt plugg. Nu ska jag sova och ladda för morgondagen!
Kram


mormor Ulla

Hej Linn ! Massage är alltid väldigt skönt. är lite avunsjuk pusspuss o ha det bra / mormor


Gerd Larsson

Det lät härligt med massage och spa. Nu är vi tillbaka i Stockholm efter en kort jul i Motala. Vi har haft alldeles för lite julgodis i år och det vet vi ju vad det beror på. Ingen Linn och ingen Anna som fixat, så idag måndag blev jag tvungen att göra lte. Det blev ischoklad och wienernougat. Vi får se hur det smakar när det stelnat. Snart är du hemma - vi längtar!

Kram från oss alla Gerd & Jan, Cissi & James, Oliver och Emilia (Daniel och James är ute på shoppingrunda nu Media Markt, Jula m m)


Anonym

Hej vännen! Tänk, snart kommer du hem! =)



I Sverige har vinterkräksjukan härjat vilt, så de flesta har gått omkring o kräkt lite här o var....du har med andra ord inte missat så mycket. =)



ses snart! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: