2011-01-06
 05:49:05

4 dagar

4 månader har blivit 4 dagar och snart är det dags att åka hem till sverige! Senast jag skrev var vid jul och sedan dess har jag firat en underbar nyårsafton, pluggat, tränat och umgåts med mina fina vänner. Ikväll har jag min absolut sista lektion här i Taiwan och sen väntar en helg med avskedsparty, sista minuten-shopping, packning och mys. 
Den här terminen har varit tuff samtidigt som jag har upplevt otroliga saker, lärt mig massor och fått underbara vänner. Det har verkligen funnits stunder då jag mer än gärna hade satt mig på första bästa flyg hem till sverige, men så här i efterhand är jag väldigt glad över allt jag varit med om.
Nu ska jag plugga inför kvällens kinesiskalektion med final examination!


mormor Ulla

Hej Linn! vad tiden går fort nu är det inte många dagar tills du är hemma. Härligt hoppas att få krama dig snart pusspuss mormor


Ida

Hej Linn! Nu är det nedräkning, eller hur?! Förstår att du längtat hem i bland. Måste kännas så skönt att du ändå klarat av alla utmaningar. Var stolt över dig själv. Välkommen hem till minst 50 cm snö :) Kram/ Ida o Stein


Dane

Jag står på Arlanda med öppna armar när du kommer! PUSS!


mormor Ulla

Det där Linn Dane möter dig det känns gott kram och ha en bra resam pussåuss mormor


Sofie

Hejsan :D

Tänkte bara fråga dig lite snabbt om luften i taipei?

Har hör att den inte ska vara den bästa?

Märkte du någon skillnad?



PUBLICERAT: 2011-05-04, 00:08:16 | URL: http://kittycracker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: