2010-12-03
 03:11:34

Morgonjogg

God morgon!
Klockan har precis passerat 10 och jag har precis kommit in från en joggingrunda. Benen kändes lite tunga efter en vecka med mycket träning och två tunga styrkepass men jag körde snabba intervaller och tillslut blev det 5.8 km på 31 minuter. Väldigt nöjd!

Nu blir det frukost till julkalendern och sen ett par timmars plugg i biblioteket innan vi tar helg på riktigt!


Sofie Persson

God morgon viken bra morgonstart! Hoppas på en bra fortsättning! Kram hjärtat!


Gerd Larsson

Härligt Linn - bra jobbat. Själv har jag bakat lussebullar och julmuffins (muffins med pepparkakskryddor) Och nu ska jag packa för att åka till Motala. Hoppas att det slutar att snöa.

Kram Gerd


Dane

Till mig nämnde du inget om julmuffins!!! Försöker du gömma dom för mig?



Här joggas det ingenting. Det är snöskorna på för att ta sig fram här...



PUSS!


Ida

Halloj Linnsan! Vad duktig du är som tränar. Visst är det skönt att röra på sig, man blir på bra humör och det mesta känns lättare. Om man inte gör som jag förstås...går ut 1½ timme med hundarna, har mina underbara spikskor på mig - omöjligt att halka. Kommer hem, tar av dem, känner mig nöjd. Hmm...har inte hämtat posten, är lat, orkar inte ta på mig spikskorna igen. Tar på mig ett par TOFFLOR - halkar :( Så nu har jag tejpade fingrar pga en liten flisa som lossnade i fingret. AJ! Men, det funkar ju bra ändå - det gäller att se möjligheterna :) Var rädd om dig! KRAM fr gudmor Ida.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: