2010-12-23
 01:27:44

Manga-Linn

Ibland hatar jag att vara så morgonpigg. Som idag, trots att jag gick och lade mig klockan 4 imorse så vaknade jag nyss och var jättepigg, klockan är bara 8 här.. Det är i och för sig skönt eftersom att jag ska ha ett möte klockan 10 och just nu är jag varken bakis eller trött.

Igår var vi alltså ute och firade att några av tentorna är över. Först åt vi god middag och drack öl på en nyöppnad restaurang, sen blev det kareoke, förfest hemma hos mia och oliver och sen utgång på luxy. Det blev en lyckad kväll och jag hade väldigt roligt, tyvärr var jag tvungen att gå hem redan klockan 3 eftersom att jag har möte nu snart och ett prov i kinesiska ikväll.

Och igår gjorde jag en annan spännande sak, jag klippte håret! Det var lite läskigt att bli klippt av någon som inte alls förstod engelska men det blev ändå väldigt bra i slutändan. Jag klippte bara topparna och luggen, men det var svårt nog att förklara. Jag blev nöjd med allt förutom stylingen eftersom att jag såg ut som en manga-figur när jag gick därifrån, haha. Mia och Anna klippte sig också och vi skrattade gått åt varandras väldigt taiwanesiska frisyrer. Det var väldigt skönt att bli ompysslad ett tag, och billigt var det också. För ordentlig tvätt (nästan 15 minuter) och klippning kostade det 288 dollar, det är ungefär 70 kronor!

Nu är det dags för en dusch (mitt hår luktar som en askkopp) och frukost innan jag måste gå till skolan.
Kram!


Ida

Hej Linn! Modigt att du vågade klippa dig - det skulle Stein ALDRIG gjort utomlands - knappt att han vågar klippa sig i Sverige...men jag brukar hota med att han får klippa sig hos Mimmis pudelfrisör annars, och då brukar det bli fart.

En riktigt God Jul önskar vi dig och massa kramar från Ida, Stein och Nicke


Sofie

Hå hå var är bild bevisen? Vi vill se en blond Manga!!!

Hoppas att allt är bra hos dig Hjärtat vi försöker att skypa men vi lyckas inte så bra... he he men någon dag så... Men vi ses ju snart! Hur går det med resväsk jakten?

Puss och kram så länge!

mamma


Kalle & Anna

Hej Linn,

En riktigt God Jul på dig!

Skönt att höra att du hinner fira lite mellan studierna. Mycket snö och riktigt kallt. En fin vit jul här i Sverige :-)



Kramar,



Kalle & Anna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: