2010-09-22
 15:29:06

Slut som artist

Sorry för dålig uppdatering senaste dagarna. Jag har haft mycket att göra de senaste dagarna helt enkelt. Igår hade jag skola 9-17.20 följt av middag på stan och sedan krashade jag i sängen rätt tidigt. Dagen har jag spenderat på Fulong Beach, en fin sandstrand på taiwans nordöstra spets. Det var väldigt trevligt och jag har inte ens bränt mig! Var duktig och smorde in mig och satt ganska mycket i skuggan vilket bara var skönt i värmen och den strålande solen. Jag kom precis hem från stranden och ska lägga mig och läsa lite "Global marketing" innan jag somnar, man blir ju trött efter en dag på playan! Imorgon ska jag försöka hinna med ett inlägg med bilder från stranden.

God natt!


mormor Ulla

Hej Linn det är bra att du sköter om dig .

pusspuss/mormor


Sov så sött!


Gerd

Vi ser fram emot strandbilder. Här hotar vädergubbarna med frost nästa vecka, så nu är det bara att ta fram vintervantarna.

Kram


Sofie Persson

Hej Linn nu testar jag att surfa med Safari! Hoppas att du har sovit gott och att vi kan talas vid fredag em .

Kramar mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: