2010-09-05
 20:41:46

Sista kvällen hemma

Imorgon åker jag till Taiwan! Kan knappt förstå att det faktiskt är på riktigt nu, det här som jag har drömt om, planerat och fixat i flera månader. Hela tiden har det känts som att det är så långt bort, så lång tid kvar och plötsligt så är det bara dags. Är både förväntansfull och nervös men framför allt tror jag det kommer bli SÅ roligt.
Sista dagen här hemma har jag spenderat med de som betyder allra mest, Daniel, mamma, pappa, Sarah och Tiger. Det blev en tur i svampskogen och en supergod middag. Och lite packning däremellan också förstås.

Nu ska vi se på Irene Huss och mysa lite till, sen ska jag ladda batterierna inför den 16 timmar långa resan som jag ska göra imorgon!


Madde

Kommer sakna dig babe!


Sofie

Hoppas att du har haft en behaglig resa och att du har installerat dig i ditt rum. Vi längtar efter att få läsa eller höra något från dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: