2010-09-10
 11:16:39

On my way

Idag var nog den varmaste dagen sedan jag kom hit i tisdags, strålande sol och helt vindstilla. Så promenaden runt campus blev faktiskt riktigt tuff. Nu på eftermiddagen har det kommit in en hel del moln vilket är skönt. På rundvandringen fick vi se några av de byggnader vi kommer ha lektioner i, bibliotek, lunchställen, datacenter och andra sådana viktiga platser. Vi var ungefär 15 stycken i min grupp, de flesta amerikaner, några tyskar, holländare och ett par från Singapore. Ikväll ska jag möta upp med några av dem och Sara och gå på marknaden och äta middag.

Vad gör ni hemma i Sverige?


Sofie

Hemma från Engelbrektstunet, väntar på att få Skypa med dig! = )


Dane

Väntar på middag och höra mera från dig! ;) Saknar dig massor babe, kul att se att du har roligt. Puss min ängel!


Linda

Jag har varit på efterkör till maskins n0llegasque! Nu har jag massa massa massa matte att räkna :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: