2010-09-18
 09:08:13

Effektiv lördag

Har börjat dagen med att träna, tvätta, handla och städa i mitt rum. Vi har ett litet gym på bottenvåningen i huset där vi boende får träna gratis. Imorse körde jag 5 kilometer på löpbandet och en lång stretch efteråt, väldigt skönt! Lite ovant att springa på löpband dock, det vore typiskt mig att ramla och slå mig. Men det gick bra och efter det tvättade jag två maskiner och passade på att städa och handla lite under tiden. Så nu är jag nytränad, nyduschad, har fullt med rena kläder i garderoben, ett rent rum och mat i kylen. Känns skönt inför veckan som kommer.

Än så länge har vädret här varit helt okej, men det har regnat lite till och från och är en hel del mörka moln på himlen så även om tyfonen inte passerar rakt över så kommer vi nog få ett ordentligt åskoväder. Tyfonen, eller Fanapi som de döpt den till, ska dock inte komma förrän imorgon så vi får avvakta och se.

Senare ska jag träffa Anna och Mia och gå på bio, lagom aktivitet en grå dag som denna. Hörs sen!


Sofie

Vad mycket du har hunnit med! Effektiv så det förslår! Kram!!!!


jenny

Hej Linn

hoppas ni slipper tyfonen

själv har jag spelat för första gången med linneas

fiolgäng ( kulturnatt i höganäs)

jag körde sittrumma och allt gick bra

senare ska jag gå och lyssna på bob hansson som läser poesi och köpa ett glas vin av biblotikarierna som för kvällen är bartenders

ha det bäst syrran

mvh // Brorsan


mormor Ulla

Hej Linn! undrar hur du har det med tyfonen ? Många tankar går till dig pusspuss mormor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: