2010-10-17
 06:36:05

Tråksöndag

God morgon!

Idag tog jag en lång och välbehövlig sovmorgon och vaknade nyss. Nu håller jag på att tvättar och ska äta lite frukost. Har kommit på att jag kan lyssna på webradio här så det gör jag också.

I fredags pluggade jag med Anna och Mia på starbucks och när vi hade varit duktiga ett tag unnade vi oss en shoppingrunda på stan. Det var mysigt att bara vara ett tag, jag hittade massor med fint men köpte ändå bara en kjol. Efter det åkte jag hem, duschade och gjorde mig iordning innan jag åkte till Anna där vi åt middag och hängde ett tag innan vi gick ut. Jag kom hem vid 4 och vaknade redan klockan 10 igår. Lördagen blev en riktig segdag med mcdonalds och film hemma hos anna. Ångesten tog dock över så vid 18 tog jag en lång promenad och laddade upp med kaffe och godis här hemma hos mig, sen pluggade jag resten av kvällen. Jag skrev en uppsats i Green economy om solcells energi och pluggade lite kinesiska tecken. Tråkigt att sitta inne en lördagskväll men samtidigt är det skönt att komma ikapp lite.

Idag blir det också plugg och förhoppningsvis nånting lite roligare ikväll!

Puss!


Sofie Persson

Hej Linn vad du kämpar! Jag hoppas att du är med dina kompisar och gör något trevligt för jag har försökt Skypa dig men du är inte online = ).

Vi har varit och hjälpt Anita i trädgården idag. Det var blixthalka och flera bilar i diket på vägen dit. Pappa körde i 50 på Vaxholmsvägen och sedan åkte vi till jobbet och satte på vinter däcken.

Kramar till dig från Anita!

Och oss förståss!


mormor Ulla

Hej Linn! Tillbaka ffrån segling det var ok men skulle varit bra med ca 10 grader varmare o mer sol. Men ser fram mot Thailan. Din väska försökte smita ville kanske inte segla men den kom efter 2 dagar. Ha det jätte bra mitt duktiga barnbarn jätte puss o kram från din momor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: