2010-10-30
 04:19:57

Lyckad kväll

Godmorgon!
Gårdagens välgörenhetsevent blev otroligt lyckat med massa besökare i en jättehäftig lokal. Jag var där med mina vänner och jag tror att vi alla hade väldigt kul! Eftersom att vi ska gå ut ikväll igen så gick jag hem rätt tidigt och somnade redan klockan 1. Dagen ska jag ägna åt att fixa lite här i mitt lilla dorm och kanske lite plugg innan det blir dags för middag och utgång. Vad ska ni göra där hemma?

Här kommer lite bilder från igår:
Jag och mina favorittjejer Mia och Anna, eftersom att jag och Mia turas om att blunda på bilderna var jag tvungen att lägga in bägge, haha.


Vi höll eventet på en lite finare loungebar som heter Marquee och har en väldigt lyxig toalett!


Oliver och Mia

Fredrik, Kullman och Amanda.



Ciao!


Sofie Persson

Vad bra att det blev en lyckad kväll! Soffan på toaletten är ju precis min stil!

Ha en toppen dag och kväll!

Kram mamma


mormor Ulla

Hej Lin kul att höra att det är bra. Här är det ok Nu är det navkapslar på. Få se hur länge dom får vara där.Åker till Resarö i morgon o fikar hoppas få lite hjälp av Sofie. Skall försöka beställa en bok nu. ha det jätte bra pusspuss från mormor


julia♥

hejsan linn

vill bara säga att jag saknar dej mer en någon sin just nu. När du kommer hem vill jag ha en jätte kram av dej <3 jag hoppas du har det bra <3 jag skulle nog aldrig våga att göra något sånt här. jag är inte så modig som du är <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: