2010-11-04
 16:15:20

Tung dag

Tur att man har världens bästa mamma att ringa till när man är ledsen, har hemlängtan och det känns som att tårarna aldrig ska sluta rinna <3<3<3


Linda

Om det är till nån tröst så har du inte varit ensam om en jobbig dag idag! Massa kramar!


mormor Ulla

God morgon Linn hoppas att din dag i dag blir bättre.Här skiner solen och det är -1,9 grader.

Middag här med din pappa o mamma. skall bli trevligt hoppas jag. jätte kramen till dig pusspuss mormor


Sofie Persson

Hej hopp i busken nu har jag och pappsen varit ute och gått långa svängen runt Killingen. Hoppas att det blir en Bra dag idag! Massor av pussar och kramar!!!!!!

mamma


Cissi

Oj oj tufft för dig gumman, snart kommer Daniel och mättar hemlängtan lite för dig hoppas jag! Idag har Olvier fotografering och jag har klätt ut honom till pepparkaksgubbe (inte så vanligt i England ;-)). Han va inte så impad av det.....liten. Kram


mormor Ulla

Hej Linn middagen vart bra pappsen o Putte hade mycket att prata om mamsen och jag oxå ha det jätebra pusspuss/ mormor


julia♥

Hoppas att du kommer att må bättre snart.

Om det är till någon tröst så är det nog varmare där du är en här jag är. jag gick upp as tidigt idag jag tror att mina föter går av om jag utan för dören igen :P

Hoppas det blir bättre <33 pusss hej



PUBLICERAT: 2010-11-06, 18:17:30 | URL: http://swweett.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: