2010-11-23
 02:42:56

Tisdag

God morgon underbara tisdag!
Idag är en bra dag, det känner jag på mig. Jag brukar tänka att om måndagen blir åtminstone okej så måste ju resten av veckan bli jättebra. Jag hade en bra måndag med plugg i skolan med Mia, lunchmöte, mer plugg och sen jättegod middag på en thailändsk restaurang. Kvällen ägnade jag åt kineiska läxa och film-tittning. Skypade med daniel som hade kommit hem till sverige och med mamma och sarah samtidigt. Mamma hemma, sarah i finland och jag här i taiwan. Bara pappa som saknades, annars var hela familjen förvirrad samlad. Min underbara, knäppa och roliga familj som alltid finns där, jag älskar er!

Tog lite sovmorgon imorse och nu sitter jag och pluggar kineiska med en kopp kaffe. Funderar på vad jag ska äta till frukost, havregrynsgröt, havregrynsgröt eller havregrynsgröt kanske. Om jag gnäggar när jag kommer hem så vet ni varför.

Kram!

Utvalda bilder på familjen förvirrad:

Den enda bilden på alla fyra.


De flesta bilder ser ut typ såhär av någon anledning..


Pappa och mamma


Bror och pappa.


Vackra mamma

Stiliga pappa


Min personliga favorit på pappa..

Fina syster


Sofie Persson

Hej din buse! Vilket foto galleri du har lagt ut! Härliga bilder och fina minnen!

Vad bra att du hade en bra dag igår och en skön morgon idag! Havregrynsgröt är gott och jag älskar hästar!!!

Här ska det bli snö kaos i dag eller i natt.... vi får se lite spännande är det allt.

Puss och kram mamma


Micke

Hej Limpan. Vill tacka för det fina kortet jag fick.Fortsätrt att ha det så bra med allt och lycka till med alla tentor Puss Puss Pappa


jenny

Oj du har lyckats få in en bild på mig

där jag ser normal ut !

det är en stor bedrift syrran

annars brukar jag se ut som typ soffan fotot

Jenny var ochså imponerad

vi tänker på dig

och hoppas att allt är bra

stora kramar Fam Rydberg !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: