2010-11-03
 14:19:32

Skön onsdag

Onsdag idag och halva veckan har passerat. Jag började dagen med lektion i internationell marknadsföring, snabb lunch och ett möte. Sen gick jag hem och bytte böcker och satte mig på starbucks med en kaffe och kinesiska-läxa, när jag gjort klart den gick jag och handlade innan jag gick hem och tog en powernap innan jag gick ut och åt middag. Sen var det dags för lektion i Green economy 18.30-20.30. Nu kom jag precis hem, har ätit en banan och ska ge mig ut och springa en runda nere vid floden.

Tack för alla fina kommentarer på senaste tiden, jag blir så glad när ni läser!


G E L I C A - En Partilletjej

Heeeejsan tjejen, himla söt blogg du har!

Var med o svara på min fråga: VILKEN HUNDRAS SKULLE DU VÄLJA? På min blogg !!

http://angelicakjellen.blogg.se/2010/november/ingen-praktik-men-jag-har-dromt-massor-i-nat.html



Kraaaam Angie <3



PUBLICERAT: 2010-11-03, 14:44:39 | URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Sofie Persson

Jasså din buse det är därför du inte är hemma när jag fösöker att skypa dig? ; ))

Vad bra att det är full rulle hoppas du hinner återhämta dig bara! Skönt med en spring tur.

Puss och kram mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: