2010-11-01
 10:14:59

Så var det november

Måndag idag igen och jag känner på mig att det här kommer att bli en väldigt bra vecka! Jag började min dag med ett träningspass nere i gymmet och mysfrukost med tända ljus här i mitt rum. På dagen har jag haft en lektion i ledarskap, möte med min projektgrupp i internationell marknadsföring, lunch med tjejerna och fredrik och sen plugg på starbucks. Nu är jag hemma en sväng innan jag ska gå ut och äta middag.

Det är snart dags för midterms(tentor) och jag har precis kommit igång med tentaplugget. Känner mig motiverad och laddad, speciellt eftersom att Dane snart kommer hit och hälsar på!

Resten av min helg har för övrigt varit toppen! Halloweenfesten i lördags var jättelyckad och jag har massa roliga bilder att visa sen. I går gick jag en lång promenad och tog en kaffe med anna, sen tog jag det bara lugnt och kollade på film i mitt rum. Dessutom hann jag med att skypa med både dane, mamma, pappa, sarah, mormor och putte! Får lika mycket hemlängtan varje gång och att ta en vanlig söndagsfika med släkten känns som världens mysigaste grej. Men det är en "bra" hemlängtan, jag ser fram emot att komma hem och saknar er alla jättemycket, men det är absolut inte så att jag vantrivs och vill sticka härifrån. Jag är ju här för att jag vill vara här, ibland är det bara mysigt att få sakna!


Sofie Persson

Åh, vad roligt att läsa att det är bra med dig och att du saknar oss! Vi saknar dig med men tycker att det är spännande med dina berättelser från Taiwan. Det är en fantastisk resa och enorma upplevelser som du kommer att se tillbaka på. Kram så länge! Mamma


sarah

Linnsi, snart befinner vi oss båda i andra länder än Sverige. Hur ska mamsi och papsi klara sig då utan sina jobbiga ungar? haha. Du verkar ha det enormt bra och jag skulle inte tacka nej till lite starbucks!


mormor Ulla

Hallå där Jag saknar oxå Linn o Sarah. man måste tänka att det är bra jobbat av flickorn. komma vidare och frmmåt. mormor önskar lycka till. Det var annorlunda att prata med dig en liten tår letade sig ner på kinden. Kul att Daniel kan komma till dig ha det bra pusspuss/ mormor


Linda

Tjenixen Marängen! Vet du vad, jag tycker det är orättvist att du är borta! Jag vill ju ha dig här hemma liksom! Oj vad jag kommer tvinga dig att fika med mig när du kommer hem! Du kommer inte ha tid att plugga ens, så mycket kommer du tvingas fika med mig! Eller, du kanske kommer hinna plugga lite, men då kommer du inte hinna träffa Danne! Så det så! Pilutta honom! :P


Kalle

Hej Linn,



Tack för att du pausade lite med bloggen så jag hann ikapp. ;-) Det gick så vansinnigt fort i början att jag knappt hängde med.



Jag fick ett väldigt fint och rosa Hello Kitty-kort med posten i måndags. Imponerande timing av dig att få fram det med posten på rätt dag!

Stort tack för kort och gratulationer! Jag blev mycket glad (och överraskad). :-)



Fortsätt ha riktigt kul och hoppas att du även framöver hinner med annat än bara plugg!



Vi hörs,



Kalle



PUBLICERAT: 2010-11-03, 11:22:05 | URL: http://www.myspace.com/kallelarsson
Dane

Du kan va pilutta! ;)



Kämpa på nu darling. Snart kommer jag och då röjer vi Taipei! :)



Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: