2010-11-04
 04:30:39

Munsår. Migrän. Mensvärk.

Ja den här dagen började ju inte direkt på topp. Vaknade vid 7 imorse av att jag mådde jätteilla. Trodde först jag var magsjuk, men när jag reste på mig och det liksom blixtrade framför ögonen och jag blev så yr att jag var tvungen att sätt mig igen insåg jag att jag hade migrän för typ andra gången i mitt liv. Blä. Som tur är var gud på min sida idag för jag hade inga lektioner på morgonen och dessutom hade jag en treo kvar som jag tog och gick och lade mig igen. Till på köpet hade jag både mensvärk och munsår och saknade min vetekudde jag brukar värma där hemma. Men när jag vaknade igen vid 10 hade faktiskt huvudvärken börjat släppa och livet kändes lite lättare!

Jag har bara fått i mig en kopp kaffe idag så nu ska jag gå till skolan och äta lunch med de andra. Sen blir det plugg och lektioner till 21.20 ikväll. Sen är det helg!

Kram



Sofie Persson

Det var ingen rolig morgon, vilken tur att det börjar vända! Försök att få något i magen så känns det lite bättre vad det lider. Vi hörs på em.

Kramar Mamma


mormor Ulla

Hoppas att din dag blir bättre än den började. Linn ha det bra jätte kramen till dig pusspuss mormor


Linda

Det värsta är ju att man alltid lyckas få såna där helvetesstunder när man inte är hemma, utan man är med människor man inte riktigt känner i en lätt ovan miljö! Sämst!



Massa kramar, jag lider med dig:P


Cissi

Allt på en gång...men så är det ju alltid grrrrr..skönt att det blev bättre fort. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: