2010-11-09
 08:09:51

Min bättre hälft kommer på besök

Tisdag idag, den femte dagen i rad som jag spenderar i skolans bibliotek och pluggar inför tentorna. De flesta dagar har jag varit här mellan ungefär 8-21 och nu börjar jag bli riktigt trött på att plugga. Jag har dock lovat mig själv att inte stressa ihjäl mig igen, så igår gick jag hem lite tidigare och unnade mig att träna (och tvätta..) och imorse tog jag sovmorgon ända till klockan 8. Som tur är har jag sällskap av mina fina vänner och på torsdag kommer Daniel hit!
Senare i eftermiddag har jag kinesiskaprov så just nu sitter jag och pluggar tecken.

Idag är det sol ute för första gången på riktigt länge och snart blir det en eftermiddagskaffe ute i det fina vädret. Skönt med lite omväxling från det annars konstanta regnandet. Jag läste på svd att det är snökaos hemma, hoppas ni tar hand om varandra och kör försiktigt! Stora kramar!


Sofie Persson

Åh så skönt med sol igen! Som sagt snö och blåst är det här. Jag är hemma och mellan landar innan jag ska intill stan för att vara med i Förkvälls studio.....

Lite nervöst är det.

Puss och kram mamma


Gerd Larsson

Hoppas du får koppla av lite nu när du får besök. Jag kan meddela att det har packats, packats om, kollats pass, flygtider, terminaler, gater och allt som överhuvudtaget kan kollas. Så nu om några få timmar går bilen till Arlanda med en förväntansfull Daniel. Vi lovar att ta väl hand om Tiger. Ha det nu jättekul och njut av att få vara tillsammans.

Kramar i massor från Gerd & Jan


Ida

Hej Linn! Duktiga Linn!!! Ha nu så mysigt tillsammans med Daniel och hälsa honom från oss. Såg din mamma i tv i går, och i dag ska hon "shoppa loss" :) Massor av bamsekramar till dig från Gudmor Ida! Stein och Nicke hälsar också.


mormor Ulla

Hej Linn allt gick bra för mamsen . Ha det bra med Daniel och kram på er/ mormor


Kalle

Hej Linn,



Hoppas ni har det bra och att du får en paus i pluggandet!

Allt är bra i Sverige. Det kommer lite sporadisk snö från och till, men den vill inte riktigt stanna.



Hälsa brorsan så mycket!



- Kalle



PUBLICERAT: 2010-11-18, 13:07:50 | URL: http://www.myspace.com/kallelarsson
mormor Ulla

Hej Linn o Daniel ha det bra kram från mormor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: