2010-11-08
 00:04:02

Alla helgons dag

Igår tände jag ett ljus för alla som jag saknar och tyvärr fick jag veta att det igår blev en till liten ängel i himlen. 4 månader, livet är så orättvist.


Himlen måste ha saknat sin ängel,
den dagen du försvann.
Jag önskar att jag kunde ha andats för dig,
du kämpade men livet försvann.
Jag skulle ge allt vad jag äger och har,
för att ändra en sekund.
Men stjärnorna viskar och himlen sjunger,
vi hade en ängel en stund.


mormor Ulla

Hej Linn! Det är inte alltid som livet är rättvist.-Jag tände oxå ljus för den ny linna ängel som gick i går.Snart dax för vattengympa. Kram och ha det jätte bra pusspuss mormor


Sofie

Det var fint skrivet Linn, vi tände ett stort ljus för alla änglar ute i lyktan och det brinner fortfarande. Puss och kram Mamma


julia

gud vad hämst. men du var jätte snäll mot henne när du skrev det där till henne och jag tror att hon kommer att titta på dej feller allt snällt och fint du skre till henne kramar julia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: