2010-11-24
 12:30:53

1 månad kvar till julafton

Novembers sista onsdag är här och jag har spenderat hela dagen i skolan. Skulle haft en föreläsning klockan 9 men den var inställd eftersom att läraren var "seriously ill" så det blev plugg i biblioteket istället. Ganska trevligt att sitta och plugga, dricka kaffe och lyssna på p3 i datorn. Tidsskillnaden gör att jag ofta lyssnar på sveriges nattradio, väldigt underhållande med alla knäppisar som ringer in till radion för att få snacka av sig.
Jag gillar bibliotek, de andas effektivitet på något sätt. Lugnt, stilla och tyst. Jag får mycket gjort och känner mig nöjd då jag går därifrån.
Idag sken solen en stund på dagen och jag hann med en kaffe ute i det vackra vädret tillsammans med Mia. Laddar batterierna och tankar energi inför de regniga dagarna.
Nu sitter jag på en föreläsning i green economy, intressant men tråkigt att vara kvar i skolan så sent, slutar inte förrän 20.30. Då ska jag på ett projektmöte..

Kramar till er där hemma.


Sofie Persson

Vad skönt med lite sol! Här snöar det för fullt och jag har skottat snö så det ryker om det!

PUSS OCH KRAM mamma


mormor Ulla

Håller med Sofie om solen. Det blåser och är kallt. Ha det jätte bra kram / mormor


Gerd Larsson

Kram på dej också. Förstår att det är skönt med lite solsken. Det längtar jag efter, men här gäller yllemössa, halsduk och dunjacka. Nu ska Tiger och jag ta torsdagens morgonrunda om jag kan väcka honom.

Gerd


mormor Ulla

Hej Linn hoppas att det är bra med dig. Vi har varit hos Mali på 40års party Glögg med till tugg. Jag tror att du skulle tycka att hon är en intresant person. Mali har rest mycket för Rädda Barnen och ? Ha det bra och jag skall försöka spara en bulle till dig men annars kan du få baka till mig o Putte Jätte kram och ha det bra pusspuss Mormor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: