2010-08-27
 11:33:45

Patty who?

Idag är jag ensam hemma hos mamma och pappa. Mamma och Sarah jobbar och pappa är på F1-resa i Belgien. Daniel jobbar på älvsjömässan. Ikväll blir det hemmakväll med fredagsmys och imorgon är jag och Daniel bjudna på kräftskiva. Jag passar på att få klart lite pappersarbete, skriva ut viktiga papper, skicka mail osv.

Jag har fått en fadderstudent i Taiwan, en jättegullig tjej som heter Patty Hu. Hon hjälper mig med allt praktiskt och svarar på alla mina frågor, väldigt skönt faktiskt! Häromdagen frågade hon om jag ville att hennes pappa skulle hämta mig på flygplatsen! Det ville jag såklart, känns ju tryggt att med mitt lokalsinne att ha någon som guidar mig rätt. Däremot måste jag själv försöka hitta rätt på Bangkoks flygplats där jag ska mellanlanda och byta flyg. Jag måste dessutom checka in mitt bagage på nytt och klara av detta på 1h 20 min..

Nu ska jag fortsätta med min packlista!


Juan

Sweety, I don't understand a single word but I'm sure your writing something nice. And that your gonna have a wonderful time. Talk to you soon. besos



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: